
Bepps värderingar
Idag hjälper Bepps även till med att utveckla metoder och verktyg för att tydliggöra och prioritera vad hållbarhet konkret innebär för just din organisation. Produktsortimentet har utvecklats ytterligare mot park och grönyta, med stort fokus på att erbjuda kunderna en trygg eftermarknadsservice.

Bepps värderingar
Idag hjälper Bepps även till med att utveckla metoder och verktyg för att tydliggöra och prioritera vad hållbarhet konkret innebär för just din organisation. Produktsortimentet har utvecklats ytterligare mot park och grönyta, med stort fokus på att erbjuda kunderna en trygg eftermarknadsservice.

Bepps värderingar
Idag hjälper Bepps även till med att utveckla metoder och verktyg för att tydliggöra och prioritera vad hållbarhet konkret innebär för just din organisation. Produktsortimentet har utvecklats ytterligare mot park och grönyta, med stort fokus på att erbjuda kunderna en trygg eftermarknadsservice.
- Hem
- »
- KUNSKAP | KVALITET |…
Vår drivkraft är att alltid erbjuda produkter och service med kvalitet och hållbarhet
Vår drivkraft är att alltid erbjuda produkter och service med kvalitet och hållbarhet
Vi har en god anda i företaget, en företagskultur som alla är med och bygger vilket vi är stolta över. Tillsammans med våra skickliga medarbetare jobbar vi konstant med våra fyra hörnstenar: Kunskap, Kvalitet, Ekologi och Investering som speglar hur vi förhåller oss till våra kunder med fokus på långsiktiga relationer.

KUNSKAP
KUNSKAP
KVALITET
KVALITET
Hos Bepps arbetar utbildade servicetekniker som har en bred kunskap om de maskiner som finns på marknaden – även maskiner vi inte själva säljer. Genom att ständigt hålla våra tekniker uppdaterade om nya system, modeller och servicemetoder kan vi garantera dig bästa möjliga omsorg för dina produkter och maskiner.
KVALITET
EKOLOGI
EKOLOGI
INVESTERING
INVESTERING
År 1974 grundades Bepps, med verksamhet inom försäljning och service av maskiner för skog och trädgård. 2006 tog Kai Stridh och Alexandra von Reviczky över och utvecklades vidare med kvalitet som en av drivkrafterna.
INVESTERING
År 1974 grundades Bepps, med verksamhet inom försäljning och service av maskiner för skog och trädgård. 2006 tog Kai Stridh och Alexandra von Reviczky över och utvecklades vidare med kvalitet som en av drivkrafterna.